Консульство Хорватії

Загальна інформація.

Ця візова категорія призначена для заявників, які планують відвідати Хорватію з метою туризму.
Вона дозволяє громадянам України та особам, які легально знаходяться на території України, відвідати Хорватію і залишитись на обмежений період часу (не більше, ніж 90 днів у кожні 6 місяців) з дати першого в’їзду в країну.

Візова заява може бути подана:

  •  Заявником особисто.
  •  За неповнолітніх дітей можуть подавати документи тільки батьки або законні опікуни.

Зверніть, будь ласка, увагу, що заявники, які мають Шенгенську візу щонайменше з дворазовим в’їздом мають змогу перебувати в Хорватії 90 днів у кожні 6 місяців без відкриття візи в Хорватію. Ці умови діють також на власників посвідки на проживання, яка видана однією з країн членів Шенгенського простору, а також для власників довготермінових Шенгенських віз (Тип D).

 

Необхідні документи.

Громадяни України та особи, які легально проживають на території України і які бажають отримати туристичну візу, мають подати наступні документи:

Візова анкета.

Mає бути заповнена на всіх заявників, в тому числі і на неповнолітніх дітей. Дана анкета має бути заповнена тільки в електронному варіанті..
Прийміть до уваги, що візова анкета, яка буде заповнена в паперовому вигляді, прийнята не буде. Анкета має бути заповнена тільки у системі, яка знаходиться на вебсайті МЗС Хорватії, та роздрукована.
Заповнюється українською мовою в латинській транслітерації, англійською або хорватською мовою. Після заповнення онлайн анкета має бути роздрукована та підписана особисто заявником у пункті 37 і на останній сторінці. Не потрібно завантажувати фотографію в систему.
За неповнолітніх заявників анкету підписує один з батьків або законний опікун.

1. Паспорт або інший проїзний документ.

Закордонний паспорт.
Копія першої сторінки закордонного паспорту з особистою інформацією.
Копії попередніх шенгенських, американських та інших віз.
Паспорт має діяти як мінімум протягом трьох місяців після дати запланованого виїзду з Хорватії.
Паспорт має бути виданий не більше десяти років тому та містити щонайменше дві вільні сторінки.
Паспорти з продовженим терміном дії прийматися не будуть.

2. Одна фотографія.

Кольорова фотокартка, розміром 35 х 45 мм.
Повинна бути на білому або світлому фоні.
Фотографія має бути зроблена протягом останніх шести місяців.

3.       Поліс медичного страхування.

Мінімальне страхове забезпечення має складати 30 000 Євро.
Поліс медичного страхування повинен покривати територію або Хорватії, або Європи, або всього світу та бути дійсним протягом всього періоду поїздки.
Страховий поліс для візи з багаторазовим в'їздом може бути дійсним лише на період першої подорожі, але заявник зобов'язується заповнити .

4.       Підтвердження бронювання житла (щонайменше подати один документ).

Бронювання готелю або ваучер від туристичної компанії, повинні містити наступну інформацію: персональні дані всіх заявників, період запланованого перебування, номер бронювання, адреса готелю, контактна інформація.
Приватні апартаменти: підтвердження бронювання від власника (період,на який заплановано перебування; прізвища всіх, хто буде проживати в апартаментах на даний період часу, номера паспортів) та копія документу «RJEŠENJE» від власника про дозвіл на здачу житла у найм.
Для морського туризму: письмове підтвердження від круїзного агентства (назва корабля, назва порту (-ів) в Хорватії, дата та час прибуття і вибуття), реєстраційні папери власника, підтвердження про оплату чартеру.

5.       Документ, що підтверджує працевлаштування (щонайменше подати один документ).

Для робітника: лист від роботодавця, що підтверджує посаду робітника, дату прийняття на роботу та тривалість відпустки.
Для приватного підприємця: ліцензія/реєстрація відповідного органу влади.
Для пенсіонерів: пенсійне посвідчення.
Для студентів: студентський квиток.

6.       Документ про платоспроможність (щонайменше подати один документ).

Довідка про доходи за останні 6 місяців з наступними даними: посада робітника, заробітна плата.
Довідка з банку про стан рахунку з обов'язковим зазначенням залишку. Також приймається чек з банкомату з копією банківської картки. Будь ласка, зверніть увагу, що довідка про рух коштів не буде прийнята, як підтвердження платоспроможності.
Дорожні чеки з ім'ям заявника та його підписом (оригінал та копія).
Пенсіонерам можна надати довідку з Пенсійного Фонду України про отримання пенсії за останні 6 місяців.
Студентам можна надати довідку з місця навчання про отримання стипендії за останні 6 місяців як підтвердження платоспроможності.
Спонсорство: спонсорський лист повинен бути завірений державним нотаріусом. Також потрібно надати довідку про доходи спонсора.
Заявник повинен засвідчити наявність коштів не меншу ніж 70 євро в день на кожну людину (може бути засвідчена еквівалентна сума в будь-якій іншій валюті). Якщо готель повністю передплачений або є спонсорський лист, в цьому випадку, заявник повинен засвідчити суму в 30 євро в день на кожну людину.

7.       Документ, що підтверджує проїзд (щонайменше подати один документ).

Бронювання квитків в обидві сторони.
Копія технічного паспорту автомобіля, “зелена карта” та копія водійських прав для тих, хто буде подорожувати власним транспортом.

Необхідні документи в залежності від особистої ситуації:

1.       Для громадян інших країн:

 Дійсна посвідка на проживання (копія з обох боків). Цей документ повинен бути дійсним як мінімум 3 місяці після від'їзду з Хорватії. У випадку якщо заявник подав заяву на поновлення посвідки — надається документ про подовження терміну офіційного перебування на території України.

2.       Для неповнолітніх дітей (віком до 18 років):

Свідоцтво про народження.
Копії перших сторінок громадянських паспортів обох батьків.
Якщо дитина виїжджає з одним з батьків: копія нотаріально завіреного дозволу від одного з батьків, хто не їде разом з дитиною або від обох батьків, якщо дитина виїжджає без батьків.
Копія дійсної хорватської або шенгенської візи батьків (хто їде з дитиною), якщо заява на отримання візи не подається одночасно з дитиною.
Довідка з навчального закладу.

ВАЖЛИВО: У випадку відкриття хорватської візи для неповнолітньої дитини, вписаної в паспорт одного з батьків, у якого є діюча шенгенська віза, необхідно відкривати візу до Хорватії обом заявникам – і дитині, і тому з батьків, у чий паспорт вписана дитина.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:

Посольство Хорватії залишає за собою право зробити запит на будь-які інші додаткові документи у разі необхідності, також може запросити заявника на співбесіду, та має повноцінне право відмовити у візовій заяві без пояснення. В будь-якому випадку оплата візового та сервісного зборів не повертаються.
Звертаємо увагу, що у Візовому Центрі доступна послуга заповнення візової анкети, а також можливість придбання страхового полісу у Візовому Центрі при подачі документів.

Час опрацювання заяви
Звичайний розгляд документів для громадян України складає приблизно 5 робочих днів. Для громадян інших країн, які не підписали Угоду про спрощений візовий режим, час розгляду документів може становити до 15 робочих днів.
В окремих випадках, коли документи не були надані у відповідності з вимогами, чи у зв’язку з іншими обставинами, термін опрацювання може збільшитися до 30 календарних днів.
Зверніть, будь ласка, увагу: Посольство Хорватії в Києві може викликати заявника на співбесіду з візовим офіцером, що дасть змогу прийняти рішення щодо Вашої заяви.
Посольство також зберігає за собою право запросити додаткові супровідні документи підчас розгляду візової заяви. Радимо всім заявникам уважно ознайомитись з інформацією на цьому сайті. Опублікований тут перелік документів допоможе Вам ретельно підготуватися і зменшить ризик того, що Ваша заява буде неповною або потребуватиме довшого часу на її опрацювання.
Візовий та сервісний збори.

Візовий збір:
Згідно з Угодами про спрощення візового режиму з ЄС цей візовий збір дійсний для громадян наступних країн (нище вказано країни),візовий збір складає 35 євро і сплачується  у касі Візового Центру у національній валюті :
Україна
Росія
Грузія
Молдова
Вірменія
Всі інші національності  сплачують 60 євро послуги візового збору у національній валюті у касі Візового Центру.

Сервісний збір:

Сервісний збір становить (23 євро) з урахуванням ПДВ 20% та сплачується у касі Візового Центру у національній валюті (Гривні), згідно з тижневим курсом обміну іноземних валют, визначеним НБУ.
Від оплати сервісного збору звільняються:

  •  діти до 6 років всіх національностей;
  •  інваліди 1 групи

Оплата кредитними картками доступна у Візовому центрі в Києві, Львові, Харкові та Одесі.
Обмін валют доступний у Візовому центрі в м. Харків та Одеса.

Контакти.
Візові Центри Посольства Хорватії працюють з 8:30 до 15:30 з понеділка по п'ятницю, крім вихідних та святкових днів. 

Київ:

Адреса:
ТРЦ «Гулівер»
Спортивна площа 1а (вхід зі сторони торгового центру)
8 поверх 

Харків:

Адреса:
вул. Героїв Праці 7 
Торговий Центр «Караван», 2й поверх

Одеса:

Адреса: 
Вул. Канатна, 22

Львів:

Адреса: 
Торговий Центр «Форум Львів», вул. Під Дубом, 7б, 2й поверх

Дніпропетровськ:

Адреса: 
вул. Карла Маркса, 22, ТЦ «Атріум»

Вінниця:

Адреса: 
вул. Пирогова, 52А

Чернівці:

Адреса: 
вул. Героїв Майдану, 31

Ужгород:

Адреса: 
вул. Капушанська, 92

Луцьк:

Адреса: 
Вул. Кривий вал, 31,
Торговий Центр «Центрум», 3 і 4 поверхи

Івано-Франківськ:

Адреса: 
вул. Тролейбусна, 4А

 

За всіма загальними питаннями, пов'язаними з видачею віз, будь ласка, звертайтесь:
Час роботи Кол -центру: З 8:00 до 18:00, з понеділка по п'ятницю
Контактні номери Кол -центру: +38 050 3238613 або +38 044 5949656

Ви також можете написати нам за адресою: info.cruk@vfshelpline.com